joi, octombrie 17, 2013

Banjo feeder

Acum ceva timp le huleam/ injuram. Am zis ca merita sa le mai acord o sansa...

Marime: small si large.
Greutati: 15g, 30g, 45g


Ideea in sine nu este rea... daca la un method exista riscul ca pe o apa adanca sa se desfaca sau chiar sa cada mixul/ pelletele in coloana apa... cu banjo este mult redus deoarece sunt intr-un fel incapsulate. Cand ajunge pe fund momeala se desface frumos... Toate acestea in teorie...

Sa trecem la practica...

Locatie aleasa pentru a testa banjoo... Solacolu. Nu trebuie lansat departe, plin de pesti, de la caras si ciortan, la pesti mai imbracati, timp limitat alocat partidei.


La inceput, am folosit MarosMix Method Box Miere. Le-am ales pentru ca se prepara usor, sunt destul de lipicioase si este una dintre nadele care mi-a adus peste indiferent de conditii. Comportament identic si cu Dynamite Baits XL Carp Pellets 2mm.

In 90 % cazuri, momeala zboara din banjoo inainte de contactul cu apa. Sa fie din cauza fundului perfect plat si a faptului ca nu exista nici un element care sa o tina agatata/ancorata in interior?

La aproximativ 10 RON cat costa unu' nu stiu ce sa zic... parca nu merita.

Oare aceeasi problema o are si Matrix Evolution In Line Open Method Feeder? Gaurelele de pe margine au vreun rol?

Ce ziceti? Sa ma apuc de bricolat? Sa fac niste gauri?

Va tin la curent...

L.E. Pentru a consolida credibilitatea acestui test, mentionez ca am beneficiat de prezenta a doi amici in calitate de martori: Paul aka Fermekatoru' si Robert aka Jesus.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Daca vrei sa bricolezi it dau si eu o idee: leaga de acele margini o sarma. Faci gauri in acea margine(2 sau 4) in functie de cate sarme ai vrea sa legi. O sa ai banjo gen method.
Spor si astept rezultat.