marți, mai 14, 2013

12 mai

Plecat-am doi din Bucuresti... spre Solacolu. Normal, eu si Relu.


Asa arata balta la ora 6:30 cand am ajuns... deosebit!

Eram chitit pe o partida in care sa testez momitoarele Guru din dotare: 

- Small/ Large Method Feeder X-Safe/ In-line
- Pellet Feeder 28g X-Safe System/ In-Line System

Am dat cu un singur bat si anume: Free Spirit The Tamer 'X'-Wrap 11' 1.5lb, fir Pline CX Premium Clear Fluorescent 0,20mm, un fir extraordinar, matasos, copolymer cu fluorocarbon, lanseuri extraordinare... aluneca foarte bine prin inele.

Ce sa spun... o partida destul de linistita... din toate punctele de vedere... am avut timp berechet de teste. Ca momeala am incercat cam tot ce aveam in materie de pellete: Maros Mix, Haldorado, Dynamite Baits inclusiv bile de 10mm.


Totul a decurs dupa un sablon bine definit: lanseu, intindeai firul si  in cateva secunde tacaneli ale carasului foarte mic... care se incheiau in cele mai multe cazuri cu parcarea monturii in agatatura!


Dupa plata baltii, am reusit si cateva capturi de ciortani... iata unul dintre ei:


In loc de concluzie, timpul de asteptare pana la o eventuala tacaneala creste la pellet feeder, normal zic eu avand in vedere forma si parca nu se lanseaza la fel de bine ca un flat method... Nu ma pronunt definitiv poate e vorba doar de obisnuita.

Niciun comentariu: