marți, mai 28, 2013

5.3 kg


On 22.05.2013, at 20:04, Aurel Olaru wrote:

Am rezervat din nou pentru sambata acelasi foisor, vine si Stegulache. De fapt el a venit cu   propunerea si eu am facut rezervarea sa nu uite el ....

Te bagi ?

On 22 May 2013, at 22:10, Alexandru C. Botu wrote:

Ma bag... Numai sa-i convingi pe aia ca dam iar 3 pe un loc.

Si uite asa sambata la ora 6:20 ajung pe balta Floarea Popestiului unde il gasesc pe Relu deja instalat la foisorul 3 si cam zgribulit...  vantul batea din fata, si cam racoare...  aproximativ 13 grade.

- "Se anunta o zi prosta, nici o trasatura pana acum" sunt avertizat!

M-am pus repede pe treaba... si am decis sa profit de cele spuse mai sus si sa caut "exemplarele"!

Ca echipament am utilizat Drennan S7 Carp Feeder Combo 10-11', mulineta Shimano Exage 3000 SRC, fir P-Line Floroclear 0,20mm si Preston Competition Feeder 13' ca rezerva pentru lanseurile mai lungi si in forta. In prima parte a partidei am schimbat putin tactica fata de cele anterioare, si anume nu am mai folosit momitoare flat method si nici aceleasi monturi.

Am lansat in directiile din schema de mai jos :


Din pacate avem parte de o slaba activitate din partea pestilor si ceva tremurici... nu al varfurilor, ci al nostru... de la frig.

Stegulache a ajuns in jur de ora 8:30-9:00 a preparat ceva TTX cu apa minerala plus alte ingrediente secrete... si a insirat o groaza de borcanele Haldorado... A folosit montura clasica cu cosulet dar cu struna foarte scurta.

Dupa indelungi incercari de a  face peletele sa stea in  banjo feeder-ul celor de la Preston, nu redau si lista de injuraturi la adresa lor si a consultantilor, am renuntat la ele si cel mai probabil am sa urmez indemnul lui Relu:

- "Vinde-le bai! Eu am avut! Sare nada din ele la lansare si la impactul cu apa! Le-am facut cadou! Mai sunt si alti fraieri sa le cumpere!"


Ma gandesc... hmm... oare fac parte din ei daca le-am cumparat? Da nu-i nimic si el a avut! Deci si el e fraier... sau a fost cel putin pana le-a vandut!? M-am linistit!

Nici Guru Pellet Feeder 28g (In-Line System sau X-Safe System) nu au avut parte de o primire calduroasa din partea pestilor dar mai ales din partea lui Relu:

- "Stegulache hai sa dai cu el... mie nu-mi place!"
- "Crezi tu ca intra mai multa nada, nu prea cred?"


- "Tot Drennan..."

Discutia continua, pe acelasi ton, cu cateva replici legate de masuta mea Preston Side Tray:

- "Scapa de ea... Ce dracu, ti-ai luat-o? Flencane ca dracu! Si pe asta am facut-o cadou!"

Iar ma gandesc, oare unde dracu am fost de am lipsit la impartirea cadourilor... mai scapam si eu de cheltuieli! Darnic, Relu asta! Mda... poate data viitoare.

Pana spre orele pranzului, eu si Relu ne-am distrat cu cativa ciortani intre 500g - 3 kg, Stegulache cu mini fitofagi pe care, culmea, ii cam scapa la mal... probabil din cauza carligelor subtiri.


Am avut si un rateu mai interesant, el trage... eu intep... el pleaca tare... si pana la urma tot el pune frana in agatatura. Eu trag, eu fortez, rezultat final: momitor de 45g pierdut.

La un moment dat, Relu, increzator in cele folosite de el:

- "Vrei sa prinzi mare? Uite aici o montura cu peleta de 11mm!"


Si da... am prins la ea... un ciortan de vreo 300g! Oricum, am sa pastrez montura... nu se stie cand o sa mai primesc alta!

-"Cum ma? La peleta de 11 a intrat asta?"

Crapii mai mari sau "exemplarele" nu dadeau nici un semn ca ar fi interesati de oferta mea asa ca renunt la pelete, bile si am pus un bob porumb galben flotant Korum pe un carlig Xpert Power Micro Barbed nr. 10.


Lansez... mai in forta... undeva in dreapta, pun batul in suport si aprind o tigare. O termin... privesc spre masuta sa fiu sigur ca nu flencane si... se indoaie... batul, nu varful!  In acel moment am revazut filmul ”Operatiunea Monstrul”:

… îl simt, e acolo… armez, firul vâjâie… pleosc… contrololez, simt, văd cum lingura se scufundă încet spre el și el se miscă încet, conștient de forța lui… recuperez: încet, încet, încet… caaalm, caaalm, știi?… caaalm… și deodată el brusc atacă!… o bulboană uriașă!… coada lui pleoascăie aruncând apa la mari înălțimi!… se repede direct, doar piele neagră, în străfunduri… îl simt!… Nu! Nu-mi vei scăpa! Ești al meu! Al meu! Te-am prins!… mulineta cârâie, când la stânga, când la dreapta… Nu, nu acolo unde vrei tu, nu în stuf… mușchii îmi vibrează… îl simt, îl simt în brațe… se repede sub barcă… desfac… cum îi zice?… n-are importanță… l-am scăpat?… nu-l mai simt!… e acolo!… îl bâzâi puțin și el brusc iar începe să-mi impună forța lui colosală… degeaba… burta lui albă… întins pe apă… uriaș…  Moby Dick… am învins, e al meu, al meu… așa, vino, vino prietene, ai luptat frumos, te respect, te iubesc, ești al meu… scurt, cu un singur gest, e în barca!… ne privim… e al meu…  Am prins monstrul! Asta-i tot, de fapt e simplu… în fond nu-i nici o scofală…


 ”sunt calm… calm… între noi doi acum… pe viață și pe moarte… trage lotca… vrea să o scufunde… nu drăguțule, nu, ai de-a face cu mine… ia-o tu spre larg… luptă-te prietene… apără-te prietene… îți dau toate șansele”…


Frumos film, o capodopera a cinematografiei romanesti... dar sa revin la pestii nostri, de fapt al meu. Il cantaresc: 5,3 kg. Deocamdata recordul meu la feeder! Au urmat sedinta foto si eliberarea!

Capturi au mai fost dar nimic notabil. Deoarece vantul se intetise... undeva in jurul orelor 15 decidem sa strangem si sa plecam spre casa... 

Iata ce scrie Relu pe forumul Pescuit La Feeder http://www.pescuitlafeeder.ro/forum/:

"Ieri am iesit pe Floarea Popestiului cu Stegulache si Silverbullet. O zi destul de slaba, majoritatea pescarilor (destul de putini dealtfel) au somat sau au luat cativa carasi mici sau fitofagi, dar noi tot am prins ciortani si crapi ! :lol:

Cel mai mare crap l-a prins silverbullet si a avut 5 kg. Restul au avut maxim 3 kg. Oricum, singurii crapi prinsi ieri pe balta au fost cei prinsi de noi ! :D"

In final... niste sfaturi pentru Relu...

1. sa-si cumpere un carnetel si sa vina cu el pe balta in care sa noteze cum se prinde peste.
2. sa ma aiba in vedere la urmatoarele accesorii pe care are de gand sa le faca cadou.

Niciun comentariu: